Natàlia Lozano, guardonada amb el premi Prat Gaballí del Col·legi de Publicitaris i RP

La professora dels Estudis de Comunicació de la URV Natàlia Lozano va rebre dijous passat el diploma que l'acredita com a guanyadora de l'edició 2015-16 del premi Prat Gaballí. Aquest guardó l'atorga cada any el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya a la tesi doctorat llegida en una universitat espanyola que tingui una millor aplicació a la professió.

Va lliurar el premi Xavier Franco, secretari del tribunal que va atorgar el premi i professor dels Estudis de Comunicació de la nostra universitat. En la foto apareix també Ton del Pozo, degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.