L’alumna dels Estudis de Comunicació Marta Arjona ha estat seleccionada com a finalista al Utah Dance Film Festival per la producció de videodansa “15”

És el segon any consecutiu que una peça dirigida per Arjona és finalista en aquest certamen

La producció de videodansa "15" dirigida per l'alumna dels Estudis de Comunicació Marta Arjona en el marc del seu projecte DansPXL, Treball de Fi de Grau de Periodisme curs 2014-2015, ha estat seleccionada com a finalista a la categoria per estudiants del Utah Dance Film Festival que es celebrarà els propers 19 i 20 de febrer. L'any passat Arjona també va tenir presència al festival amb la producció "DO ut DES", rodada a l'amfiteatre de Tarragona i que fou selecció oficial i finalista en un total de 13 festivals i concursos reconeguts a nivell internacional.

"15" és una producció que va ser rodada el passat mes de maig al Círcol de Reus. La seva narrativa s'estructura precisament al voltant d'aquest número, relacionat amb la part més oculta de la naturalesa humana i ensems amb qualitats com la innocència, la calidesa i la joventut. La història és narrada pel moviment d'Anna Borràs, intèrpret i coreògrafa de la peça, i és acompanyat per la veu en directe del cantant Jaume Martínez. L'equip tècnic l'encapçala Alberto Pérez-Mora, operador de FlyCam de la peça, i el segueixen Helle Kettner, Júlia Gimeno i Tània Sala, antigues alumnes dels Estudis de Comunicació. També formen part de l'equip Maite Blasco i Mariona Olmos.

Aquest videodansa es va estrenar el passat 11 de juliol a l'Óxido Fest de Madrid i la seva Premiere Americana va ser al The Outlet Dance Project de New Jersey a l'octubre. A més, també ha estat selecció oficial al 24h Video Dance On Air d'iKonoTV a Berlín i finalista a la Muestra Concurso Internacional de VideoDanza VideoMovimiento de Colombia.

La peça està feta conjuntament amb Anna Borràs dance artist&choreographer, Pentagrama Valls Acadèmia de Música, en col·laboració amb el Círcol de Reus, MW Fotografia, MB Disseny i amb el suport del Centre Cívic de Valls i la Càtedra Internacional URV/Repsol d'Excel·lència en Comunicació.

Aquí podeu veure el teaser de "15"