El Departament d'Estudis de Comunicació (DEC) organitza una jornada sobre dansa i comunicació

L'activitat tindrà lloc el pròxim 24 de novembre

El Departament d'Estudis de Comunicació de la URV amb el suport de la Càtedra internacional URV-Repsol d'Excel·lència en Comunicació organitza una jornada de mig dia sobre els nous formats que genera la dansa com a mitjà de comunicació i les sinergies que aquesta crea quan es fusiona amb l'audiovisual. La jornada ha estat organitzada pel DEC en col·laboració de l'alumna dels Estudis de Comunicació de la URV, Marta Arjona, que es dedica a la producció de videodansa a través del seu projecte empresarial DansPXL. Al llarg del programa, es presentarà el gènere del videodansa des del seu vessant més pedagògic però també des de la seva faceta més visual, amb la presentació i projecció de diferents peces de dansa creades específicament per a la pantalla.

Aquest esdeveniment donarà el tret de sortida el dimarts vinent 24 de novembre a les 9.30 del matí a la sala de juntes del Campus Catalunya de Tarragona i s'allargarà tot el matí. Aquest ha estat estructurat en tres blocs temàtics on intervindran diferents professionals del sector. En primer lloc, es parlarà sobre el videodansa des de la seva vessant més teòrica i pedagògica, per a continuació, al segon bloc, conèixer els diferents perfils que intervenen en aquest àmbit: un festival, una plataforma de difusió i una productora. Finalment, davant la manca d'aposta per una comunicació corporativa professional en molts sectors del món de la dansa, es realitzarà una darrera taula rodona on s'explicaran les experiències en diferents sectors on s'ha optat per comunicar de manera professional diferents projectes relacionats amb el món de la dansa.

La jornada és de lliure accés i gratuïta i pretén ser un punt de trobada per professionals del món de la dansa així com per comunicadors, per tal de potenciar tot el que és màgic que neix quan dansa, comunicació i audiovisual s'uneixen.