Sis alumnes de Comunicació Audiovisual de la URV, seleccionats per participar en el Pitching Audiovisual Universitat-Indústria 2015

Dos projectes audiovisuals d'alumnes de Comunicació Audiovisual de la URV han estat seleccionats pel Clúster Audiovisual de Catalunya i seran presentats pels seus autors davant d'una seixantena d'empreses del món audiovisual.

Es tracta dels projectes The Show of God, de Jordi Nadal i Joan Coll, i Reinventados: oportunidades en tiempos de crisis, de Mireia Jansà, Clàudia Llambrich, David Lleixà i Alexander Romero. Inscrits, respectivament, en les categories de Ficció i No Ficció, durant dues jornades (el 13 i 14 d'octubre) els estudiants realitzaran un taller en el qual treballaran amb l'ajuda de professionals per millorar la presentació dels seus projectes.

La setmana següent, concretament els dies 21 i 22 d'octubre, tindran lloc, al CCCB (Montealegre, 5 - Barcelona) els Pitchings pròpiament dits, on una vintena de projectes seleccionats prèviament per un comitè d'experts es presentaran davant d'un grup de representants del sector audiovisual. Els estudiants disposaran de 7 minuts per presentar el seu projecte (clip inclòs) i els professionals de 7 minuts per fer comentaris i preguntes.

En aquest sentit, el Pitching Audiovisual Universitat-Indústria es presenta com un nou espai que neix amb l'objectiu de ser el punt de trobada entre els estudiants universitaris que estan desenvolupant projectes audiovisuals i els professionals amb interès a participar-hi.

Si voleu assistir com a oients, escriviu un correu a laia.quilez@urv.cat (les places són limitades). Hi esteu tots convidats!