La videodansa "DO ut DES" enregistrada a l'amfiteatre romà per una alumna dels Estudis de Comunicació es projecta a Tarragona

Ho farà en el marc de la Nit de la Dansa del Festival Sota la Palmera

La peça de videodansa "DO ut DES", creada per una estudiant dels Estudis de Comunicació de la URV, enregistrada a l'amfiteatre romà de Tarragona es projectarà aquest dijous a les 22h a l'Espai Jove la Palmera en el marc de la Nit de la Dansa del Festival Sota la Palmera. Després de passar per festivals d'arreu del món i rebre múltiples mencions, la peça es projectarà per primera vegada a la ciutat on va nèixer.

La Nit de la Dansa és una iniciativa organitzada per l'Ajuntament de Tarragona en col·laboració amb Genovesa, narratives teatrals i l'Espai Evohé on es representaran tres peces curtes de dansa contemporània i hip-hop a més de la projecció de la videodansa de DansPXL.

DO ut DES és una producció de DansPXL, productora audiovisual i fotogràfica especialitzada en dansa i arts escèniques dirigida per Marta Arjona, que presentarà la peça abans de la seva projecció aquest dijous. L'obra està interpretada pels ballarins Anna Borràs i Daniel Navarro, d'Indra Dance Company.

DO ut DES ha estat finalista a certàmens de gran renom internacional com el Utah Dance Film Festival, el 1st International Screening of Video Dance "Body in Focus" a Portugal, el FIC-CAT de Roda de Berà, o el Movies by Movers a North Carolina (encara no celebrat). A més, ha estat selecció oficial a l'ScreenDance Festival, festival de gran renom arreu d'Europa, al Dance Film Festival UK, a la Muestra de Movimiento Audiovisual de Mèxic i a la 9a Mostra Internacional de Videodança de Sao Carlos (MIVSC), aquest darrer conegut aquesta mateixa setmana.

Elements relacionats