Èxit de participació en les terceres Jornades de Portes Obertes

Aquest dissabte s'ha celebrat la tercera jornada de Portes Obertes a la Facultat de Lletres, Campus Catalunya de la URV. Com en les dues jornades anteriors, els tres graus oferts pel departament d'Estudis de Comunicació han comptat amb una excel·lent participació d'aspirants a alumnes i famílies.

Durant les jornades, professors de les titulacions de Comunicació Audiovisual, Periodisme i Publicitat i Relacions Públiques han explicat la missió i organització dels graus, a més de mostrar alguns dels treballs realitzats per alumnes. Així mateix, s'han explicat diverses qüestions administratives, la preocupació per les pràctiques professionals en aquests estudis, i l'àmplia oferta d'estades Erasmus.