El DEC acull el X Congrés Internacional d'Investigació en Relacions Públiques

La Sala de Juntes de Campus Catalunya ha estat seu de la investigació en relacions públiques durant dos dies. El Departament d'Estudis de Comunicació (DEC) amb suport de la Càtedra Internacional URV/Repsol d'Excel·lència en Comunicació ha organitzat el X Congrés Internacional d'Investigació en Relacions Públiques de l'AIRP: "Nous espais de diàleg des de les relacions públiques" en què ha participat investigadors d'universitats espanyoles i llatinoamericans.

Un gran nombre de professors i investigadors del Departament d'Estudis de Comunicació i exalumnes del Masterdec ha posat el segell DEC al congrés, celebrat els dies 16 i 17 d'abril 2015, amb les seves ponències.

La conferència inaugural del congrés ha estat a càrrec del Director General de la Fundació Bancària "la Caixa", Jaume Giró, que ha parlat sobre la gestió de la reputació en una societat en transformació.