Èxit del II Seminari de Comunicació Estratègica

Amb el títol 'Oportunitat i sortides professionals de l'entorn digital' la trobada va comptar amb les interessants intervencions de Juan Antonio Robles, cofundador i VP Customer Success d'Adsmurai; Susana Candel, directora de màrqueting i comunicació del Grup Balfegó; i Enric Castelló, coordinador del Máster en Comunicación Estratégica de la URV (MASTERDEC).

Hi van assistir una setantena de persones entre estudiants dels últims cursos dels graus de comunicació i de màster, i professors del Departament d'Estudis de Comunicació.

L'objectiu d'aquest seminari era explorar les oportunitats i sortides professionals en els àmbits de la publicitat i les relacions públiques, el periodisme, la comunicació audiovisual i la comunicació estratègica, tenint en compte l'entorn digital.