Indicacions geogràfiques, comunicació estratègica i els comuns, a Loughborough

El coordinador del Màster en Comunicació Estratègica i professor del Departament d'Estudis de Comunicació de la URV, Enric Castelló, va participar el passat 21 de març a l'International Workshop «Promoting the Nation in Troubled Times. Branding, Diplomacy and Strategic Communication in a Polarised Context », a la Loughborough University.

Castelló va oferir una xerrada sobre les indicacions geogràfiques protegides, la marca territori, la comunicació estratègica i el concepte del procomú. A l’acte hi van assistir una trentena de persones i es van presentar treballs i reflexions al voltant de la temàtica per part d'experts de diverses universitats i centres de recerca com University of Oxford, University of Southern Califòrnia o Uppsala University, entre d'altres. Entre els casos analitzats es van oferir investigacions sobre contextos radicats en el Estats Units, Regne Unit, Suècia, Ucraïna, Romania, Turquia, Brasil, Colòmbia o la Xina.