Marc Ventura, guanyador del càsting de La Transmissió d'en Puyal

L'estudiant de primer curs de Periodisme Marc Ventura ha guanyat el càsting per representar la URV al programa La TdP de Catalunya Ràdio. En Marc participarà en la retransmissió del partit Barça-Hércules de Copa del Rei del proper 21 de desembre, juntament amb representants d'altres universitats catalanes amb estudis de Periodisme, sota la batuta de Joaquim Maria Puyal. Durant el càsting el mestre Puyal, doctor honoris causa per la Universitat Rovira i Virgili, va regalar els participants i el públic assistent amb una autèntica masterclass de locució esportiva radiofònica, molt apreciada per tots els presents.

Al càsting, celebrat a l'estudi de ràdio de la URV, es van presentar quatre candidats: Toni Cabanillas, Joan Gomis, Eric Rosique i Marc Ventura, els quals van haver de locutar un fragment del partit Barça-Celtic disputat recentment al Camp Nou a partir d'unes imatges de TV3 amb so ambient. El nivell exhibit per tots ells va ser molt alt, segons va deixar clar el jurat, format pel propi Joaquim Maria Puyal, la seva col·laboradora Judit Esteban i el professor dels Estudis de Comunicació Toni Pérez-Portabella. Com que només es podia triar un candidat, el talent dels altres tres no podrà posar-se de manifest en el programa d'en Puyal, però el jurat va felicitar els finalistes per la seva professionalitat.

Marc Ventura envoltat de la resta de participants, oients, professorat i el jurat format per Joaquim Maria Puyal, Judit Esteban i Toni Pérez-Portabella