Estel Romeu, alumna de 1r curs del Grau en Periodisme, Premi Extraordinari de Batxillerat per la Generalitat de Catalunya

El passat dilluns 24 d'octubre el President de la Generalitat, Carles Puigdemont, i la consellera d'ensenyament, Meritxell Ruiz, van otorgar els Premis Extraordinàris de Batxillerat del curs 2015-2016 a 55 alumnes catalans. Una de les premiades és Estel Romeu Rivillas, que atualment estudia el primer curs del Grau de Periodisme a la Universitat Rovira i Virgili.

Aquests premis reconeixen oficialment els estudiants que van finalitzar segon curs de Batxillerat amb les millors qualificacions de Catalunya. Aquest guardons suposen un estímul per als alumnes i demostren la constància i el compromís per la feina que comparteixen estudiants, professorat i familiars. Per aquest motiu els alumnes guanyadors queden excepts de les taxes universitàries del primer curs, obtenen una plaça gratuïta a l'Escola Oficial d'Idiomes i una estada en un centre de recerca de referència. A més a més, també poden optar al Premi Nacional de Batxillerat que atorga el Ministeri d'Educació entre els guanyadors de la resta de l'estat.

Per poder optar a aquest premi s'ha d'haver cursat el Batxillerat a Catalunya i haver obtingut una nota igual o superior a 8,75. L'Estel Romeu ha estat una dels 531 alumnes que s'havien presentat a l'examen d'enguany, i una dels quatre estudiants de la demarcació de Tarragona en rebre el premi.

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, amb els estudiants premiats. Font: Diari MÉS