Mil elefants corrent per la platja de Torredembarra

Aquesta pel·lícula seria molt cara de produir... Jaume Santacana, productor i director, ha compartit la seva experiència del món de cinema i televisió amb els estudiants dels Estudis de comunicació de la URV en el marc de l'assignatura "Teoria i tècnica del llenguatge audiovisual".

Jaume Santacana ha treballat com a productor tant a ens públics com TV3 com també a productores de llarga trajectòria com ara Gestmusic i tenia, per tant, molt a explicar. Durant la conferència ha guiat els alumnes pel procés sencer de la producció d'una pel·lícula, TV movie o programa de televisió. Mitjançant la teoria i la pràctica ha fet un repàs per totes les figures implicades en la producció televisiva o cinematogràfica i ha donat consells als futurs comunicadors des de dins de la professió.

No hi cabia gaire més gent a l'aula 404 de Campus Catalunya i els assistents han estat atents a cada truc que ha compartit l'experimentat Santacana. El productor ha fet èmfasi en la importància del networking en el món del cinema i la televisió, fet que ha animat els participants a demanar consells per iniciar-se en aquest món. "Els negocis es fan en les sortides del cine", ha revelat el productor i els estudiants ja ha començat a mirar l'agenda dels grans productors de cinema.