Lluís Bassat, Joaquín Lorente i Robert Rodergas caps de cartell de la XVIII edició del Drac Novell Internacional

Els dies 26 i 27 de novembre el Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona s'omple de creativitat amb la propera edició del DNI. Aquest festival, fet per i per a estudiants de Publicitat, i organitzat per l'Associació Empresarial de Publicitat, es durà a terme per primera vegada fora de la província de Barcelona i comptarà amb la participació d'una vintena de professionals del sector.

Dijous 26 de novembre

Lluís Bassat considerat com un dels millors publicistes del segle XX, marca el tret de sortida a les 10h amb la seva conferència magistral sobre creativitat. La seva sessió serà a l'Aula Magna.

La jornada segueix amb un dels temes que més preocupa als estudiants: trobar feina. Per aquesta raó a les 12h Oscar Arenas Larios, explicarà a la Sala de Juntes la seva iniciativa 365formasdeencontrartrabajo.com, un projecte amb el qual va dur a terme una campanya autopromocional per trobar feina. A la mateixa hora, en Luís de la Mora, soci director de LANT Abogados, durà a terme un taller/conferència sobre "llei i creativitat". Aquest bufet és una de les poques empreses espanyoles especialitzades en temes de dret i promoció publicitària a les xarxes socials. A les 13h es projectarà la shortlist de les millors peces presentades al concurs Drac Novell Internacional.

La tarda s'obre amb Robert Rodergas, creatiu durant molts anys de Gallina Blanca i fundador de la Asociación de Jóvenes Publicitarios Españoles i ex president del Gremi. En Rodergas realitzarà el taller d'oratòria "On has après a parlar tan bé?" (15.30h a l'Aula Magna).

La jornada de dijous tanca amb la intervenció del grup Publicitarios implicados, l'únic col·lectiu d'Europa que treballa gratis per a micro ONGs i malalties rares (19h Sala de Juntes).

Divendres 27 de novembre

El festival continuarà divendres encapçalat per una la conferència de Zenith Media "TV or not TV? That's the question" i una taula rodona amb cinc ex-alumnes de la Universitat Rovira i Virgili que avui dia treballen en destacades agències i empreses de comunicació (Toni Argelaguet, Bistra Bojidàvora, Sandra Grau, Víctor Mazariegos i Jacint Sotorra). Els ex-alumnes explicaran les seves experiències en el món laboral i aconsellaran als joves estudiants sobre com introduir-se en el sector publicitari.

Seguidament, es durà a terme un micronetworking, amb agències del territori, que tractarà l'ítem "Què busquen les agències?". Els estudiants gaudiran en primícia de la possibilitat d'establir contactes amb les agències TGD Comunica, Amor de Marca, Baker Comunicación i NUWA Agència Digital que els acostarà a la realitat sectorial.

Per acabar, Joaquín Lorente, creatiu publicitari premiat internacionalment i conegut com l'inventor de la publicitat moderna, protagonitzarà la conferència de clausura que tindrà lloc a les 12.30h a l'Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili. En finalitzar, es realitzarà la Gala d'entrega de premis a les millors peces de la XVIII edició del Drac Novell Internacional, una copa de comiat i l'actuació de la colla castellera els Pataquers de la URV.

Més informació:

Es prega que els mitjans que desitgin assistir a les jornades s'acreditin enviant un correu a laura@associaciopublicitat.com