L'exalumna de Comunicació Audiovisual i MASTERDEC, Marta Arjona, codirigeix el curtmetratge documental Dolors

Recuperant de l'oblit Dolors Vives, una pionera de l'aviació

Marta Arjona i Maite Blasco codirigeixen el curtmetratge documental Dolors amb la col·laboració d’Ada Carreras, alumna en pràctiques del grau de Comunicació  Audiovisual (URV). En aquest curtmetratge documental de dansa es posa en valor la tasca de la historiadora vallenca Aïda Sánchez i es recupera la figura de la també vallenca Dolors Vives Rodon. Dolors va ser la segona dona que va aconseguir el títol de pilot d'aviació a Catalunya als anys 30 i la seva figura va ser essencial en la aviació per la seva implicació durant la Guerra Civil espanyola.

Marta Arjona ha estat entrevistada en l'edició de l'Ara del Camp de Tarragona per la seva tasca en el camp de la videodansa. Arjona és graduada en Comunicació Audiovisual i Periodisme a la URV i exalumna del Màster en comunicació estratègica - MASTERDEC. Ha treballat en projectes de videodansa que han estat premiats i reconeguts en diversos festivals internacionals. A més a més, Arjona ha creat la productora audiovisual i fotogràfica, DansPXL, per impulsar els seus projectes.

La preestrena serà el dissabte 2 de març, a les vuit del vespre, als Cinemes JCA de Valls. Les entrades pel dia 2 de març estàn exhaurides. Es farà un segon passi especial el dia 7 de març a les 20h.

Podeu veure l'entrevista aquí

Marta Arjona amb una de les protagonistes del documental. LAIA ROCA