La URV guanya el premi Gabinets de Comunicació del Col·legi de Periodistes

La Universitat Rovira i Virgili ha guanyat el Premi al Millor Pla de Comunicació promogut pel Col·legi de Periodistes de Catalunya. El projecte guanyador ha estat elaborat per Montse Cartañà, Cristina Mallo, Javier Polinario, Berta Ramos i Ignasi Soler, del Gabinet de Premsa i Comunicació de la URV, i porta per títol "Constituir una comunitat comunicativa".

Aquest Pla transversal i creatiu té com a objectiu principal coordinar tot el potencial que ofereixen les tecnologies digitals i les xarxes socials. El jurat ha valorat la coherència que ofereix aquest projecte i la creació descentralitzada de continguts, protocols i procediments, que incrementen la reputació de la Universitat i són una mostra de la congruència comunicativa que té.

Els premis es lliuraran el divendres 11 de novembre, al Palau Macaya de Barcelona, en el marc del quart Congrés de Periodistes. Podeu trobar tota la informació sobre el Pla de comunicació a: http://diaridigital.urv.cat/wp-content/uploads/2016/10/161021_Pla-de-comunicacio-URV.pdf