Xerrada a càrrec de Xavier Peytibi

Aula 418. Campus Catalunya. URV

El pròxim dimarts dia 24 d'abril a les 18.30 h [Aula 418] tindrem com a professor convidat de l'assignatura Comunicación en las organizaciones políticas del Màster en Comunicació Estratègica a la Societat del Risc a Xavier Peytibi, consultor de comunicació política i pública a Ideograma.

Xavier Peytibi és politòleg, especialitzat en relacions internacionals, per la Universitat Autònoma de Barcelona i DEA en Societat de la informació i del coneixement i és professor de diversos màsters en comunicació política de l'Estat espanyol. És autor de l'ebook Seis historias que explican la victoria de Donald Trump (2017) i coautor, amb Antoni Gutiérrez-Rubí, del llibre "Snapchat y política" (WE, 2016). A més, ha participat també en les publicacions Comunicación políticaNuevas dinámicas y ciudadanía permanente (Tecnos, 2016), Política en serie (Hispalibros, 2016), Comunicación política y gobierno de coalición (Editorial UOC, 2016) i «I have a dream». Miradas al discurso 50 años después (2013). És coorganitzador de Beers&Politics (trobades a 37 ciutats d'arreu del món per parlar de comunicació política) i codirector de la revista Beerdeberg Magazine, amb 10.000 lectors per número.