Seminari interdepartamental del Doctorat en Antropologia i Comunicació - "La representació de les dones als mitjans de comunicació. Experiències d'una antropòloga al Consell de l'Audiovisual de Catalunya"

Arxiu d'Etnografia de Catalunya (aula 521) - De 16h a 18h

A càrrec de Dolors Comas d'Argemir, Ph.D. (Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social de la Universitat Rovira i Virgili)

A partir de les experiències com a consellera del CAC, Dolors Comas plantejarà les possibilitats i els límits en les actuacions d'una autoritat reguladora dels mitjans audiovisuals. També presentarà la possible utilització per a l'activitat investigadora d'informes elaborats pel CAC basats en el monitoreig d'alguns mitjans i que són d'accés públic. Per tal d'il·lustrar aquesta possibilitat, se centrarà en l'anàlisi de la representació de les dones als mitjans audiovisuals.