1r Seminari RURALIM - Imaginaris del rural: cultura, cinema, periodisme

De l'11 al 12 d'abril de 2023

Sala de Juntes, Campus Catalunya

La ruralitat viu una transformació davant dels reptes en relació amb la despoblació, el model alimentari, la implantació d'energies renovables, els serveis i les infraestructures. Els debats, discursos i imaginaris sobre aquests temes s'han traslladat al cinema, a la cultura, al documental i al periodisme. Aquest seminari aborda com les noves ruralitats es despleguen en l'àmbit cultural, i com la cultura pot contribuir a la consecució d'aquests reptes, des de posicions reflexives. Es tracta d'una activitat acadèmica adreçada a investigadors, estudiants de doctorat, màster i grau.

Podeu trobar el programa en aquest enllaç.

Aquest seminari s’emmarca en el projecte "Nuevos imaginarios del rural en la España contemporánea: cultura, documental y periodismo" (PID2021-122696NB-I00) financiado por MCIN/AEI/10.13039/501100011033/ FEDER Una manera de hacer Europa