Taula rodona 'La Bretxa de gènere: la igualtat, un dret lluny de la realitat'

Aula Magna. Campus Catalunya URV

El Departament d’Esudis de Comunicació organitza la taula rodona 'La Bretxa de gènere: la igualtat, un dret lluny de la realitat' en la cinquena sessió del cicle 'Els reptes ètics del periodisme', amb la col·laboració del Consell de la Informació de Catalunya (CIC) i el Col·legi de Periodistes de Catalunya.

Hi participarà la directora del Diari de Tarragona, Núria Pérez; la periodista de La Vanguardia, Sara Sans; la periodista i vocal de la Junta de Premsa Comarcal, Núria Piera; i la periodista i ex-alumne de la universitat, Agnès Llorens.

També hi participaran la periodista Laia Serra, del Sindicat de Periodistes de Catalunya; Víctor Merino, Comissionat d'Igualtat i Diversitat de la URV; Dolors Comas, ex-consellera del CAC i distingits membres del professorat de Periodisme de la URV, així com la Directora del Departament, Laia Quílez.