Marta Arjona, alumna del MASTERDEC, ha estat entrevistada pel diari Ara com a directora de videodansa

Marta Arjona ha estat entrevistada en l'edició de l'Ara del Camp de Tarragona per la seva tasca en el camp de la videodansa. Arjona és graduada en Comunicació Audiovisual i Periodisme a la URV, i enguany està cursant el Màster en comunicació estratègica en la societat del risc - MASTERDEC. Ha treballat en projectes de videodansa que actualment estant obtenint diversos premis i reconeixements en diversos festivals. Per exemple, la peça Le Rêve, dirigida per Arjona i protagonitzada per Mei Casabona, ha sigut seleccionada com a finalista al prestigiós festival internacional de cinema de dansa Loikka, que se celebra a Finlàndia. A més a més, Marta Arjona ha creat la seva pròpia productora audiovisual i fotogràfica, DansPXL, per impulsar els seus projectes.

Podeu veure l'entrevista aquí

Des dels Estudis de Comunicació li donem la més sincera enhorabona!