Universitat Rovira i Virgili

El Festival Drac Novell International bat rècords de participació

Divendres, 27 de novembre de 2015

El Campus Catalunya de la URV reuneix a centenars d'estudiants de Publicitat en la XVIII edició del Drac Novell International, que ha finalitzat amb la conferència de clausura del reconegut publicitari Joaquín Lorente. El concurs que dóna lloc a les jornades ha batut rècords de participació amb propostes d'arreu del món. 

El Drac Novell International, organitzat per l'Associació Empresarial de Publicitat, s'acomiada de la Universitat Rovira i Virgili amb unes xifres de participació sense precedents, s'han presentat a concurs més de 1000 peces publicitàries entre totes les categories, participant quasi la totalitat de Facultats de Publicitat i RRPP d'Espanya, les millors escoles de creativitat i un bon número d'Universitats d'arreu del món, fent d'aquesta edició la més internacional de totes. 

El festival, celebrat els dies 26 i 27 de novembre al Campus Catalunya de la URV de Tarragona, ha gaudit de la participació de grans professionals del sector de la Publicitat com Lluís Bassat, Joaquín Lorente o Robert Rodergas. Han assistit al voltant de 300 persones, procedents d'arreu del territori. Aquest certamen ha comptat amb el suport de més d'una vintena de voluntaris, tots estudiants de tercer i quart de Publicitat i Relacions Públiques de la URV.

El Festival, organitzat per l'Associació Empresarial de Publicitat juntament amb el Departament d'Estudis de Comunicació de la URV, també ha estat possible amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de: Zenith Media, Aftershare.tv, Grup BBDO&proximity, Innuo, Denominació d'Origen Tarragona, Manifiesto, Complot, Càtedra URV-Repsol d'Excel·lència en Comunicació,  Rosita, Evento PLUS i Borges.

El concurs ha premiat a tres alumnes de la Universitat amfitriona: l'ex-alumne Albert Pujol, Drac d'Or de la categoria de cartells i els alumnes de quart Kamel Jalloul i Rubén Bermejo, Drac de Bronze de la categoria de premsa gràfica per la seva campanya "Be a God" per Adobe. 

El palmarès del Festival és el següent:

Categoria Branded Content. Patrocinat per Aftershare.tv

Drac d'Or per la peça de Aba English amb el títol Necesitas aprender inglés realitzada per Guillermo Ramos, José Luis Palma i Ònia Sancho de Brother Escuela de Creativos

Drac d'Argent per la peça de Playboy amb el títol Playboy flag realitzada per Gonzalo Arce i Santiago Quirós de The Athomic Garden

Drac de Bronze per la peça de Barcelona Actua, amb el títol Un sabor algo más agradable realitzada per Diego Andrés López, Patricia Fernández y David Gámez de Complot. 

Categoria Cartells

Drac d'Or per la peça de BIC amb el títol La diferencia entre lo que no tiene valor y lo que sí realitzada per Albert Pujol de Brother Escuela de Creativos.

Drac d'Or per la peça de Murphy's amb el títol Cerveza a la irlandesa realitzada per Elisa Arrojo i Laura Herrera de The Atomic Garden

Drac d'Argent per la peça de Pastillas Juanola amb el títol Tradición rebelde realitzada per Israel Padilla i Mercedes Torres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Drac de Bronze per la peça de Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, amb el títol Fear everywhere realitzada per Lorena Megías i Patrícia Pérez de la Universitat Pompeu Fabra.

Categoria Cinema i televisió. Patrocinat per Manifiesto

Drac d'Or per la peça de Escuela de Ballet Billy Elliot amb el títol La naturaleza es sabia realitzada per Teresa López i Eva Vilaplana de Brother Escuela de Creativos.

Drac d'Argent per la peça de Land Rover amb el títol Back in 5 weeks realitzada per Francisco Pastor i Oscar de la Cruz de Brother Escuela de Creativos.

Drac d'Argent per la peça de Death Wish Coffee amb el títol Cápsulas invididuales Death Wish Coffee realitzada per Jessica Puerta i José Luis Moratiel de The College of Everything.

Drac de Bronze per la peça de Victorinox amb el títol Obviously realitzada per Lucas Drobnitzky de la Universitat de Barcelona.

Categoria Healthcare. Patrocinat per Innuo

Drac d'Or per la peça de Servei Salut amb el títol El Banner de los Cojones realitzada per Luis García de Brother Escuela de Creativos.

Drac d'Or per la peça de Sanitas amb el títol Buscadores realitzada per Rosa Narváez i Félix Domínguez de The Atomic Garden.

Drac de Bronze per la peça de Sanitas amb el títol Prevenir es evitar que los problemas crezcan realitzada per Gonzalo Arce i Santiago Quirós de The Atomic Garden.

Categoria Premsa Gràfica

Drac d'Or per la peça d'Unicef amb el títol Hace visible lo invisible realitzada per Marcela Heine i Evelyn Ramos de Brother Escuela de Creativos.

Drac d'Or per la peça de Trivial Pursuit amb el títol Si casi aciertas, fallas realitzada per Andrés Delmo i Pablo Martínez de The Atomic Garden.

Drac de Plata per la peça de Kit Kat amb el títol Kit Kat Chunky realitzada per Beatriz Salces i Lucía González de The Atomic Garden.

Drac de Plata per la peça de Gatorade amb el títol Slogan realitzada per Mercedes García i Cristina Pintos de The Atomic Garden.

Drac de Bronze per la peça de El Refugio amb el títol Juguetes realitzada per Rosa Narváez i Félix Domínguez de The Atomic Garden.

Drac de Bronze per la peça de Haagen Dazs amb el títol Helados Light realitzada per Aldara Fernández i Cristina Lainez de The Atomic Garden.

Drac de Bronze per la peça de Adobe amb el títol Be a God realitzada per Kamel Jalloul i Rubén Bermejo de la Universitat Rovira i Virgili.

Drac de Bronze per la peça de Balay amb el títol Telesketch realitzada per Andrés Delmo i Pablo Martínez de The Atomic Garden.

Categoria Ràdio

Drac d'Or per la peça de Fundación Juan Ramón Jiménez amb el títol Porque hay burros y burros realitzada per Javier Sahuquillo i Alejandro Rodríguez de Docescool.

Drac de Plata per la peça de Cepsa amb el títol Hay días que es mejor no abrir la puerta realitzada per Gonzalo Arce i Santiago Quirós de The Atomic Garden.

Drac de Bronze per la peça de Smart amb el títol El coche perfecto para la capi realitzada per Elisa Arrojo i Laura Herrera de The Atomic Garden.

Drac de Bronze per la peça de Quilmes Lieber amb el títol Lo hice porque quise realitzada per Alán Fernández i María Aguado de Universidade Vigo.

Categoria Suports Interactius. Patrocinat per Grup BBDO&proximity

Drac d'Or per la peça de Pornhub amb el títol Zambombap realitzada per Féliz Domínguez i Rosa Narváez de The Atomic Garden.

Drac d'Or per  la peça de Greenpeace amb el títol Legal Hacker realitzada per Oscar Palazón i Nacho Ballesteros de The College of Everything. 

Drac de Plata per la peça de Post-it amb el títol Post-it Remembered Ex's realitzada per Patricia Menendez i Álvaro Ferrero de The College of Everything.

Drac de Plata per la peça de Trivial Pursuit amb e títol #TrivialTopics realitzada per Andrés Delmo i Pablo Martínez de The Atomic Garden.

Drac de Bronze per la peça de Dirección General de Tráfico amb el títol 1 km de silencio realitzada per Natalia Solana i Marc Piquer de Brother Escuela de Creativos.

Drac de Bronze per la peça d'AXE amb el títol No Sweat App realitzada per Marcelo Farias i David Font de Brother Escuela de Creativos.

GrandPrix Complot. Patrocinat per Complot

L'Or dels Ors és per l'espot de cinema i tv de l'escola de ballet masculina Billy Elliot, amb el títol "La naturaleza es sabia", de Teresa López i Eva Vilaplana, de BrotherCategoria Premi Zenith a la Innovació en Mitjans

Drac d'Or per a la peça de KH-7 "Platos Robados" realitzada per Iria Sanz, Lidia Palmer i Alejandro Vega, de Complot

Creativitat en 24 hores. Patrocinat per Denominació d'Origen Tarragona

Drac d'Or per a la peça "Comienza a elegir bien" d' Aníbal Montero García i Eduardo Escolar Román de Zinkproject.

Drac de Plata per a la peça "Hoy vamos a cenar con mis padres" d'Ane Llorente i Rosa Sepúlveda de Zinkproject

Drac de Bronze per a la peça "Enorgullécete" de Bruno Velázquez de la Universidad de Navarra.

Més informació:

Web: www.dracnovell.com 

Instagram: www.instagram.com/DracNovell/ 

Facebook: www.facebook.com/DracNovellInternational 

Twitter: www.twitter.com/DracNovell

Compartir

  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Linkedin

Pujar