Universitat Rovira i Virgili

La campanya “Som la Pera”, entre els deu “Imprescindibles de l’any” 2015 a Reus

La Càtedra Internacional URV/Repsol d'Excel·lència en Comunicació participa en la campanya que promou hàbits saludables entre els adolescents europeus

La campanya de màrqueting social "Som la Pera", ideada i duta a terme per cinc joves reusencs amb l'objectiu de promoure hàbits i estils saludables de vida entre els adolescents de la Unió Europea, ha estat seleccionada com un dels deu "Imprescindibles de l'any" 2015 a Reus. A través d'"Els Imprescindibles de l'any" la societat reusenca té l'oportunitat de distingir el projecte, persona, entitat o iniciativa més destacats d'entre una llista de deu candidats nominats prèviament per 150 persones i entitats representatives de diverses sensibilitats de la ciutat i el territori. Les votacions es poden fer fins el 22 de novembre.

"Som la Pera" forma part del projecte EYTO (European Youth Tackling Obesity), en què han participat joves de quatre estats membres de la UE: Espanya, la Gran Bretanya, Portugal i la República Txeca. A Catalunya, el projecte ha estat dirigit pel Centre Tecnològic de Nutrició i Salut (CTNS) de Reus i ha comptat amb la participació de l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus, de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV i de la Càtedra Internacional URV/Repsol d'Excel·lència en Comunicació.

Els líders de la campanya "Som la Pera" han estat cinc alumnes dels instituts Gaudí i Gabriel Ferrater de Reus que han elaborat un catàleg d'activitats i tallers saludables relacionats amb l'alimentació i l'exercici físic per treballar amb els seus companys i compartir a les xarxes socials.

Podeu veure el vídeo sobre la campanya Som la Pera aquí: http://elsimprescindibles-canalreustv.cat/portfolio-item/som-la-pera/

Podeu votar aquí: http://elsimprescindibles-canalreustv.cat/votacions/

Compartir

  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Linkedin

Pujar