La cobertura del referèndum escocès, un any després

Els professors del Departament d'Estudis de la Comunicació, Enric Castelló i Marta Montagut, exposen aquest matí a la Universitat de Stirling una conferència sobre com els mitjans catalans van realitzar la cobertura del referèndum escocès que tot just avui fa un any que es va celebrar.

Castelló, coordinador del Màster en Comunicació Estratègica de la URV, i Montagut, explicaran davant un nodrit auditori d'acadèmics de diverses universitats britàniques, professionals i representants de la BBC, i periodistes de diversos mitjans, com alguns diaris i televisions van cobrir aquell esdeveniment, tot posant un focus en les metàfores i enquadraments que es van usar.

La recerca forma part del projecte "El rol de la metàfora en la definción de la percepción social del conflicto. Instituciones, Medios y Ciudadanía" (CSO2013-41661-P), dirigit per Arantxa Capdevila.

Elements relacionats