El departament d'Estudis de Comunicació participa en el projecte Student Cuts

El departament d'Estudis de Comunicació participa en el projecte Student Cuts, que consisteix en una base de dades de curtmetratges realitzats a diferents universitats i escoles de cinema europees. El projecte culmina en un Festival anual on competeixen una selecció de peces d'aquesta base de dades, i que té lloc a Maribor (Eslovènia), seu de la universitat que ha gestat el projecte.

Dues professores del departament han participat del Festival oferint la conferència "Why Is Everybody Talking about Branded Content? New Advertising Trends" (Natàlia Lozano) i la taula rodona dedicada a les possibilitats de les produccions audiovisuals dels estudiants "Youth and Films: Film Perception, Film Production and Possibilities" (Núria Araüna). El festival s'ha celebrat els dies 3 i 4 de juny al cinema Urdanik de Maribor.

La universitat Rovira i Virgili ja va acollir una projecció de curtmetratges de les universitats i escoles participants en el projecte en el marc de les Subversessions i, a partir de la pròxima edició, els i les estudiants de la universitat enviaran alguns dels seus treballs al festival /noticies/27/el-projecte-europeu-student-cuts-es-presenta-a-la-urv.