Una estudiant de periodisme dels Estudis de Comunicació URV rep el premi "Excelence Dance Video award"

Marta Arjona, graduada en comunicació audiovisual per la URV i estudiant de periodisme també als Estudis de Comunicació de la URV, ha rebut el Excelence Dance Video award al 1st International Screening of Video Dance "Body in Focus" a Porto (Portugal).

Marta Arjona ha guanyat el premi amb la producció de videodansa "Cosa de dos" enregistrada al restaurant Portal 22 de Valls. Al mateix festival hi competien dues produccions més de la seva productora, DansPXL, seleccionades com a finalistes, "DO ut DES", enregistrada a l'amfiteatre de Tarragona i "LE RÊVE" enregistrada íntegrament a la Conca de Barberà.

"Cosa de dos" va ser enregistrada al restaurant Portal 22 de Valls el passat mes de febrer, i està protagonitzat per la ballarina reusenca Anna Borràs i el ballarí barceloní Daniel Navarro, membres fundadors d'Indra Dance Company. En aquest curtmetratge, narren a través de la dansa i de l'entorn idíl·lic del restaurant Portal 22 la història de dues persones que no poden viure separades però tampoc juntes. Ho fan al ritme d'una coneguda cançó, "You're the one that I want" versionada pel cantant Lo-Fang. La peça és una producció de DansPXL, la productora audiovisual i fotogràfica especialitzada en dansa i arts escèniques de la vallenca Marta Arjona, la directora de l'obra.

"Cosa de dos" s'estrena doncs per la porta gran en el circuit internacional de festivals de cinema, amb aquest premi rebut a la categoria dansa per a la càmera del "Body in Focus". Aquest festival de videodansa, que enguany celebra la seva primera edició, forma part del NORTE dance festival, un dels festivals de dansa contemporània més reconeguts a nivell europeu i on es donen cita coreògrafs i ballarins d'arreu del món.

Juntament amb la recepció d'aquest guardó, Marta Arjona ha anunciat que aquesta setmana dirigirà una nova peça de videodansa, enregistrada al Círcol de Reus amb la participació de l'Escola de Música Pentagrama.

------------------------------

"Cosa de dos": https://www.youtube.com/watch?v=iOPTUsFw6NI

SINOPSI

Dos. Pot ser que dues persones estiguin predestinades a viure juntes? Dos. Que tot i els

malentesos les separacions els acabin unint? Dos. Podem ser individus independents sense tenir

dependència d'algú altre? Dos. Perquè al cap i a la fi, tot a la vida, és cosa de DOS.