Representants del DEC al 'Congreso Mediaflows 2018 - Activismo y acción colectiva en la era digital: comunicación política y cambio social'

Aquest congrés es proposa explorar el paper de la comunicació digital per l'activisme des d'una perspectiva multidisciplinar, com una intersecció entres tres àrees de coneixement: la comunicació, la sociologia i la ciència política.

Marta Montagut i Enric Castelló presentaran la comunicació 'Wildfires and Environmental Activisms. Storytelling and Framing in Organizations about Fire Prevention and Mitigation' i Núria Araüna oferirà la ponència 'La individualización   de   la  acción   colectiva  en   la   mediatización   del movimiento feminista español', al congrés que tindrà lloc durant els dies 14, 15 i 16 de novembre a la Universidad Internacional Menéndez Pelayo, a València.

Per la seva banda, Enric Castelló coordinarà, juntament amb Lidia Varela (Universidad de Valencia), la sessió amb el títol 'Framing y activismo: discursos en torno a la movilización'.

Per a més informació, cliqueu aquí.