Participació del DEC al VI Congrés Internacional AE-IC - Salamanca, 26-29 juny 2018

Aquesta setmana, al congrés de l'AE-IC (Asociación Española de Investigación en Comunicación) les professores Iolanda Tortajada i Cilia Willem han presentat dues comunicacions sobre la seva recerca actual. Les dues s'emmarquen en el règim de representació post-feminista dels productes culturals, una des del punt de vista de la producció televisiva (opinions sobre la sèrie Girls), i l'altre des de la perspectiva de les youtubers lesbianes espanyoles Dulceida i Koala Rabioso.

Informació sobre les comunicacions:

"Contestaciones Al Posfeminismo: Lecturas Preferentes Y Oposicionales De 'girls'"
Cilia Willem; Iolanda Tortajada; Mònica Figueras Maz

"Identidad Sexual Y Youtube: Entre La Autenticidad Posfeminista Y La Agencia Reflexiva"
Iolanda Tortajada; Cilia Willem; Antonio A. Caballero Gálvez