Èxit de participació en la 1a edició del Seminari de Comunicació Estratègica de la Universitat Rovira i Virgili

El Director de Comunicació de BASF Espanya, Xavier Ribera, ha estat l'encarregat d'inaugurar aquesta edició amb la conferència "El repte de ser estratègics". Ribera ha fet un repàs dels reptes als quals fa front el sector i ha destacat que "la base de la comunicació estratègica és que la comunicació sigui efectiva". Per Ribera, la clau es troba en "marcar una estratègia a seguir; saber escoltar, principalment als col·laboradors; i aprofitar les oportunitats".

El programa s'ha completat amb "Les claus de la comunicació estratègica", una taula rodona en la qual han participat tres graduats del Màster en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc de la URV, que actualment ocupen desenvolupen llocs de treball a diferents organitzacions. Susana Candel (Grup Balfegó), Verònica Guirguis (Vèrtex Comunicació) i Diego Pérez (Hospital Joan XXIII de Tarragona) han compartit la seva experiència professional amb els assistents. Els tres consideren prioritari consolidar la comunicació com una estratègia en les organitzacions i destaquen la formació contínua per fer un bon ús de les noves tecnologies.

El seminari ha reunit a professionals i estudiants de la comunicació. La jornada, que també ha afavorit el networking, ha omplert l'aforament de la Sala de Graus del Campus Catalunya de la URV.