El creatiu Santiago Cosme revela les claus per triomfar a Cannes

El prestigiós creatiu Santiago Cosme ha presentat el seu primer llibre Superpoderes creativos als estudiants de l'assignatura de Creativitat Publicitària del tercer curs del Grau de Publicitat i Relacions Públiques. Cosme, que va passar de ser una mascota de Disney a guanyador de quatre lleons de Cannes, ha volgut compartir amb els estudiants algunes de les claus per a crear anuncis: com que s'ha de buscar la tensió en totes les campanyes per tal que siguin memorables o que el creatiu ha d'aprendre a gestionar la pressió i la frustració per a seguir innovant.

Santiago Cosme ha dissenyat campanyes per a diversos clients com Tipp-ex, Metges Sense Fronteres, Harley-Davidson, Hyundai, Meetic o Forbes que l'han fet guanyar més de 40 premis internacionals, entre els que destaquen els 4 lleons de Cannes (2 plates, 2 bronzes i 5 llistes curtes). Actualment té la seva pròpia agència a Madrid (39 Agencia creativa), però abans ha treballat en multinacionals com Grey Nova York, Mother Londres, Buzzman Paris i Y&R Praga. Acaba de publicar el llibre Superpoderes creativos. Trucos y astucias para crear anuncios de l'editorial Advook.