El creatiu Santiago Cosme revela les claus per triomfar a Cannes

Dilluns, 19 de març de 2018

El prestigiós creatiu Santiago Cosme ha presentat el seu primer llibre Superpoderes creativos als estudiants de l'assignatura de Creativitat Publicitària del tercer curs del Grau de Publicitat i Relacions Públiques. Cosme, que va passar de ser una mascota de Disney a guanyador de quatre lleons de Cannes, ha volgut compartir amb els estudiants algunes de les claus per a crear anuncis: com que s'ha de buscar la tensió en totes les campanyes per tal que siguin memorables o que el creatiu ha d'aprendre a gestionar la pressió i la frustració per a seguir innovant.

Santiago Cosme ha dissenyat campanyes per a diversos clients com Tipp-ex, Metges Sense Fronteres, Harley-Davidson, Hyundai, Meetic o Forbes que l'han fet guanyar més de 40 premis internacionals, entre els que destaquen els 4 lleons de Cannes (2 plates, 2 bronzes i 5 llistes curtes). Actualment té la seva pròpia agència a Madrid (39 Agencia creativa), però abans ha treballat en multinacionals com Grey Nova York, Mother Londres, Buzzman Paris i Y&R Praga. Acaba de publicar el llibre Superpoderes creativos. Trucos y astucias para crear anuncios de l'editorial Advook.

Pujar