Comença "Jocs en família", a l'escola El Serrallo, amb la participació del DEC

Dimarts, 28 de novembre de 2017

La prova pilot forma part de l'"Aula de jocs", del Projecte Pont del Consell Social de la URV sobre jocs i aprenentatge

La primera sessió de l'activitat 'Jocs en Família' va començar a l'Escola El Serrallo el dijous 23 de novembre. En aquesta ocasió van participar-hi més de 15 famílies amb infants d'edats entre els 3 i els 10 anys. La sessió va estar dinamitzada pels professors de la URV Lluís Piñol i Jan Gonzalo, promotors del projecte, juntament amb estudiants voluntaris de la mateixa Universitat.

Aquesta activitat forma part del 'Projecte Pont del Consell Social de la URV sobre jocs i aprenentatge "aula de jocs"', en el que hi participen les escoles del Serrallo i de Pràctiques de la ciutat de Tarragona.

El projecte és una prova pilot amb la què es pretén demostrar com els jocs de taula contribueixen a la millora de les competències bàsiques dels infants. Amb l'activitat, a més, es vol contribuir a què les famílies recuperin el bon costum de seure plegades per compartir temps d'oci amb els jocs de taula.

'Jocs de taula' és una activitat oberta a totes les famílies amb infants a primària. Les sessions tindran lloc dos dijous al mes, de 16'15 a 17'30h, fins al mes de maig. La primera sessió va resultar molt entretinguda i totes les famílies van passar una estona molt divertida provant jocs que promouen la col·laboració, el raonament lògic o la comunicació oral.

A partir d'aquesta activitat, els jocs de taula s'aniran introduint en les aules i els patis de l'escola per contribuir a treballar diferents competències d'una forma més lúdica i interactiva.

Pujar