Laia Quílez i Núria Araüna viatgen a Irlanda per parlar de cinema documental espanyol

Les professores del departament de Comunicació Laia Quílez i Núria Araüna han dut a terme una estada a la Universitat de Limerick (Irlanda) amb el programa Erasmus STA. Durant l'estada, han participat d'un seminari i han impartit classes a la universitat irlandesa.

La secció de docència es va dur a terme amb la impartició de classes de cinema i documental espanyol i català a l'assignatura de Cinema contemporani, i de memòria i documental subjectiu a l'assignatura de Narratives i resistències femenines de la susdita universitat.

A més a més, les professores de la Universitat Rovira i Virgili van participar en un seminari que portava per nom Gender, Memory and Politics in the Contemporary World a la mateixa universitat, aportant una revisió al documental contemporani fet per dones i amb mirada de gènere a l'estat espanyol, i amb l'intercanvi de diversos professors que treballen en aquestes àrees. Aquesta col·laboració va permetre el debat acadèmic, l'aprofundiment de coneixements i el teixit de sinergies de cara a futurs projectes de recerca i docents. La ponència duia per títol Estudios de Género y cine. Imaginarios de la mujer en el cine documental español contemporáneo.