La 8ª edició del Masterdec obre inscripció amb més i millors beques

La inscripció per a la 8ena Edició del Màster en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (Masterdec 2017-18) està oberta fins al 30 de Maig de 2017. Entre les novetats d'aquest any el màster disposa de més beques i ajuts que poden arribar a cobrir fins el 100% de la matrícula, com les Beques Màster-URV i les Beques URV/Repsol-Internacional.

El Masterdec és un programa formatiu oficial de 60 crèdits que es poden cursar en un any (full time) o en dos (part time). L'enfocament està dirigit a formar futurs professionals en l'àmbit de la comunicació empresarial i corporativa, les instituciones públiques i privades, i la comunicació política. El programa té en aquest sentit una doble vessant, acadèmica i professional i habilitat també per a l'accés als estudis de doctorat. Totes les classes són de 17 a 20.30 hores de la tarda.

Entre les assignatures, s'ofereix un bloc per a l'anàlisi de situació i necessitats comunicatives, amb assignatures més teòrico-metodològiques i un altre centrat en la gestió estratègica de la comunicació, on s'aborden temes com les campanyes de comunicació, la gestió de la marca, la reputació, la gestió de xarxes i comunicació on-line o les habilitats de comunicació.

El Masterdec està dirigit tant a estudiants de les branques de comunicació (Periodisme, Comunicació Audiovisual o Publicitat i Relacions Públiques), com a d'altres perfils d'estudiants en Empresarials, Turisme, Ciències Socials, Psicologia, Humanitats o Enginyeries, que vulguin obtenir coneixements i habilitats en l'anàlisi i la gestió de la comunicació.

Entre les assignatures, també hi ha un bloc d'optatives en les quals es posa èmfasi en la comunicació corporativa i per a pimes, la gestió de la comunicació institucional i pública, la gestió de les marques territori i la comunicació turística o la comunicació política.

Informa-te'n a: http://www.masterdec.net

Pre-inscripcions: http://www.urv.cat/ca/estudis/masters/admissio/