Concurs FIC-CAT, deu anys de cinema en català

El Festival Internacional de Cinema en Català, que enceta la seva desena edició i que es durà a terme a Roda de Berà del 5 a l'11 de juny de 2017, tanca el termini per presentar peces audiovisuals el 24 de març.

Al concurs hi poden participar llargmetratges, curtmetratges, documentals i videoclips sempre que la seva realització estigui feta amb llengua catalana, o que l'ús d'altres llengües sigui justificat. Les inscripcions són gratuïtes i cada persona pot presentar, com a màxim, dues obres. S'anima als estudiants de la universitat a participar-hi, amb projectes propis o bé peces acadèmiques.

Els premiats rebran un trofeu i una bonificació en metàl·lic, que variarà depenent de la categoria on es presenti el projecte.

Podeu trobar les bases del concurs aquí i consultar qualsevol dubte al correu electrònic info@fic-cat.cat