DocsBarcelona 2017 obre convocatòries

El festival sobre documentals, que encara la seva 20ª edició, tindrà lloc del 22 al 28 de maig a Barcelona

DocsBarcelona és l'únic festival de documentals de l'Estat Espanyol que combina l'exhibició en sala i competició amb un mercat de finançament i activitats professionals. Enguany, que se celebra la seva 20ª edició, el Festival tindrà lloc la penúltima setmana de maig, del dilluns 22 al diumenge 28.

Un apartat molt important de DocsBarcelona és el seu mercat de finançament de documentals i els punts de trobada de professionals de tot el món que ofereix. Per aquest motiu, el festival ja ha començat a obrir la convocatòria d'inscripció de Projectes Documentals, que poden participar a l'Interactive Pitch, el Latin Pitch i l'Speed Mettings. Aquest últim apartat forma part de la principal activitat industrial de DocsBarcelona, ja que els 40 projectes seleccionats podran aconseguir reunions individuals d'un quart d'hora a porta tancada amb els finançadors que participin d'aquesta edició.

Aquest any el festival ofereix una acreditació d'estudiant, que comptarà amb un descompte del 50% respecte l'acreditació professional. El preu serà de cinquanta euros i permetrà accedir a les activitats d'indústria, conferències, classes magistrals i a totes les projeccions del festival. Les inscripcions s'obriran en breu.

Finalment, també s'han obert les inscripcions del Taller de Desenvolupament de Projectes Documentals, que impartirà el director del festival, Joan Gonzàlez, i que tindrà lloc del 25 al 27 de maig al CCCB.