Els Premis per la Diversitat en l'Audiovisual obren la seva convocatòria

Les produccions audiovisuals que tractin sobre la diversitat cultural en la societat catalana ja poden presentar-se en aquesta novena edició dels premis

La Mesa per la Diversitat en l'Audiovisual (MDA) va presentar la novena edició d'aquest premi amb què esperen promoure una millor representació de la multiculturalitat i de la diversitat en els mitjans de comunicació audiovisuals de Catalunya. Així esperen fomentar la convivència, el respecte, el coneixement i l'intercanvi entre persones de les diferents filiacions culturals i compartir l'experiència de la recreació i la renovació de la cultura catalana.

En aquesta novena edició dels Premis per la Diversitat en l'Audiovisual es visualitzaran produccions audiovisuals i/o iniciatives de qualitat que abordin la diversitat cultural en alguna de les següents categories: programa de televisió, programa de ràdio, producció audiovisual, webs i/o Internet i també trajectòria de foment de la diversitat en l'àmbit de la comunicació audiovisual. A l'hora d'escollir guanyador es tindran en compte les bones pràctiques en el tractament de la diversitat cultural i del fet migratori.

El termini per presentar les sol·licituds és fins el divendres 17 de març. Els guardonats els decidirà un jurat format per experts en l'àmbit de la comunicació i la diversitat cultural i es faran públics al mes de maig.

Per més informació podeu consultar les bases del Premi a http://www.mesadiversitat.cat/bases_requisits/