El projecte METAFPERCOM organitza el seminari "El rol de la metàfora en la construcció del conflicte en l'esfera pública (mitjans, institucions i cituadans)"

L'acte tindrà lloc el pròxim dilluns, dia 12 de desembre, entre les 16h i les 19h a la Sala de Graus del Campus Catalunya

El pròxim dilluns 12 de desembre tindrà lloc el Seminari de cloenda del projecte METAFPERCOM: "El papel de la metáfora en la definición y la percepción social de temas conflictivos. Instituciones, medios de comunicación y ciudadanos", finançat pel Ministerio de Economía y Competitividad.

El Seminari comptarà amb la presència de dos convidats que han treballat temàtiques similars en el context europeu: la Dra. Marina Dekavalla, de la University of Stirling, i el Dr. Christian Burgers, de la VU University Amsterdam. Els dos han treballat al voltant del rol que el llenguatge figuratiu té en la definició de temes en l'opinió pública i han explorat els límits entre la metàfora i el frame com a forma de conceptualitzar o emmarcar la realitat sociopolítica.

Més enllà de les aportacions internacionals al debat, el seminari, que és gratuït, repassarà els principals resultats de la investigació i clourà amb una taula rodona per reflexionar sobre l'ús de la metàfora per part dels tres actors que componen l'esfera pública (les institucions, els mitjans i els ciutadans).

Podeu inscriure-us o demanar més informació sobre el seminari enviant un correu a carlotamaria.moragas@urv.cat

Dia: 12 de desembre de 2016

Lloc: Sala de Graus del Campus Catalunya