Anna Sendra ha estat la guanyadora del segon premi del concurs "Vols saber què investigo?"

El dimarts 15 de novembre al matí va tenir lloc al Teatre Bartrina de Reus un concurs que formava part de la Setmana de la Ciència, on diversos doctorands de la Universitat Rovira i Virgili exposaven en màxim cinc minuts els seus projectes d'investigació. El públic, que estava format per unes 420 persones, la majoria de les quales eren estudiants de secundària i batxillerat, van poder escoltar diversos doctorands que parlaven sobre els seus projectes d'investigació d'una manera simple i amena.

El jurat, que estava format per Arantxa Capdevila, vicerectora d'Estudiants i Comunitat Universitària de la URV, Ignacio Fuentes, guanyador de l'anterior edició, i Helena Hernández, monologuista científica, va decidir atorgar el segon premi a Anna Sendra, que va presentar un monòleg sota el títol "La salut desconnectada", que tractava sobre l'aprofitament de les xarxes socials i Internet per poder millorar la relació que s'estableix entre metge i pacient. Sendra està cursant el doctorat en Antropologia i Comunicació i la base de la seva tesi és com es pot perfeccionar la relació entre doctors i pacients crònics a través de les noves tecnologies.

Podeu veure el monòleg sencer en aquest vídeo i saber com va anar la resta del concurs en aquest enllaç

Anna Sendra durant la seva actuació [FONT: @cienciaURV]

Els concursants al Teatre Bartrina de Reus [FONT: Diari Digital de la URV]