La doctoranda, Helle Kettner, d'estada de recerca a la Universitat d'Aarhus, Dinamarca

Helle Kettner, doctoranda en antropologia i comunicació i membre del Departament d'Estudis de Comunicació de la URV, està fent una estada de recerca de tres mesos aquest estiu a la Universitat d'Aarhus a Dinamarca.

Helle desenvolupa la seva tesi doctoral en l'àmbit de comunicació i esports i per això és una gran oportunitat poder passar l'estiu a la Secció de Ciències de l'Esport al Departament de Salut Pública a aquesta universitat danesa al costat de professors amb una llarga trajectòria dins de la recerca d'esports.

La segona setmana d'agost, la Helle farà una xerrada sobre la seva tesi doctoral al departament de la universitat de destí i, així, intentar fer ponts entre les recerques dels dos departaments.