La videodansa “15”, de l’estudiant Marta Arjona, premiada a l’Utah Dance Film Festival

15, una de les darreres produccions de videodansa de DansPXL, productora audiovisual i fotogràfica especialitzada en dansa i arts escèniques dirigida per l'estudiant dels Estudis de Comunicació Marta Arjona, ha rebut aquest cap de setmana el tercer premi a la categoria d'estudiants a l'"Utah Dance Film Festival", on ja va ser finalista l'any passat amb Do ut DES. A més, la notícia coincideix amb la notificació de que la peça ha estat també seleccionada com a selecció oficial al festival "Dança em Foco" de Brasil.

La videodansa 15 va ser rodada el passat mes de maig al Círcol de Reus, i a través del moviment de la ballarina i coreògrafa reusenca Anna Borràs i de la veu en directe del tenor vallenc Jaume Martínez, es narra la història d'una dualitat simbòlica inspirada en el significat antropològic del número 15. La peça, a més, està basada en el nou solo d'Anna Borràs, Aryo, que veurà la llum properament i que ha donat peu a la creació d'una segona peça audiovisual, que en aquest cas, va ser rodada el passat mes de novembre al Circ romà de Tarragona.

Podeu veure el teaser aquí.

Des del Departament d'Estudis de Comunicació et donem l'enhorabona, Marta!