THE SHOW OF GOD i REIVINTADOS, al CCCB

Els dos projectes de la URV seleccionats el setembre pel Clúster de la Indústria Audiovisual de Catalunya s'han presentat avui al Teatre del CCCB, dins el marc del Pitching Audiovisual Universitat-Indústria.

THE SHOW OF GOD, una sitcom d'humor negre al voltant de la religió i la figura de Déu, ha estat presentada pels seus productors i directors, Joan Coll i Jordi Nadal, que el curs passat es van graduar en Comunicació Audiovisual per la nostra universitat.

Per la seva banda, Mireia Jansà i Clàudia Llàmbrich, alumnes de 4t curs de CAV, han presentat REINVINTADOS, una sèrie documental que vol retratar aquelles persones i empreses que han sobreviscut a la crisi econòmica. La resta de l'equip, conformat pels també estudiants Alexander Romero i David Lleixà, han assistit al Pitching com a públic.

A la taula del Pitching, representants de productores com El Terrat, Brutal Media, Bausans Films, Minimal Films o Gestmusic Endemol, han escoltat aquestes propostes i han donat la seva opinió en el temps reservat als torn obert de paraules.

Desitgem molta sort a tots aquests alumnes i animem també als estudiants de CAV d'enguany a presentar les seves idees a la convocatòria de Pitchings que es repetirà l'any vinent.