El Masterdec s'ha inaugurat amb la conferència "Comunicació, vi i territori" de Jordi Suárez

El Màster en Comunicació Estratègica de la URV queda oficialment inaugurat amb una gran conferència de Jordi Suárez sobre "Comunicació, vi i territori". El MASTERDEC arrenca amb molt bones intervencions dels estudiants, un molt bon ambient i excel·lents sensacions.

Hem après amb Suárez com es genera una estratègia a partir dels paràmetres identitaris d'una DO vitivinícola particular com és la DOQ Priorat; com es treballa el relat d'aquesta identitat, si escau basat en el lema "vins heròics"; i quines estratègies s'implementen, entre elles la importància de l'organització d'esdeveniments, la relació amb la premsa i els periodistes especialitzats, i moltes altres valuoses idees.

Tot apunta al fet que va a ser un any excepcional! Segueix-nos en www.masterdec.net.
En MASTERDEC preparem als Dircom i experts en comunicació del futur.

Elements relacionats