Últimes places pel Màster en Continguts televisius d'entreteniment

El Màster en Continguts televisius d'entreteniment que la URV organitza juntament amb Gestmusic Endemol està a punt de començar, però encara queden unes últimes places.

El màster començarà, per tercer any consecutiu, el pròxim 19 d'octubre, amb el propòsit de formar als professionals que necessita la indústria de la televisió. Planteja un pla d'estudis diferent i ofereix un coneixement professional vinculat a la certificació acadèmica.

Per què aquest màster?

1. Forma professionals polivalents. No et limitis a ser un expert en un sol camp!

2. T'ensenya els recursos necessaris per a ser un creador de continguts alhora que un professional expert en produir, gravar, realitzar, sonoritzar i post-produir.

3. Et converteix en un professional independent capaç d'emprendre, promoure, vendre i gestionar els teus propis projectes creatius i la teva carrera professional.

4. Ofereix l'opció de presentar els projectes de formats desenvolupats al llarg del curs en el pitching final, davant de l'equip creatiu de Gestmusic.

5. El Pla docent combina l'àmbit conceptual i el pràctic i s'adapta a les necessitats que demanden les diferents sortides laborals.

6. Tindràs l'oportunitat, si vols conèixer de prop com es treballa en el medi, de fer pràctiques a la indústria.

7. Els estudis tenen el reconeixement del títol universitari de Màster o Diploma d'especialització expedit per la Universitat Rovira i Virgili.

8. Fem les classes al costat dels grans platós de televisió on es concentra la producció televisiva del país.

Per més informació o per resoldre dubtes, podeu enviar un correu electrònic a la Directora del Màster en Continguts televisius d'entreteniment, Laia Quílez Esteve (laia.quilez@urv.cat), i respondrà a les qüestions que plantegeu. També, podeu concertar una entrevista personal sense compromís per explicar-vos detingudament la metodologia i els continguts del màster.

Elements relacionats