Marc Fàbregas guanyador del cartell de la 18a edició del Festival Drac Novell Internacional

Marc Fàbregas, estudiant de 3r de Grau de Publicitat i Relacions Públiques dels Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili, ha guanyat el concurs de la imatge gràfica que representarà la pròxima edició del Festival Drac Novell Internacional.

Al concurs per triar la imatge gràfica del festival s'hi han presentat 12 propostes diferents de 7 estudiants dels d'Estudis de Comunicació.

El jurat, compost per professors, estudiants i un membre de l'Associació d'Empresaris de la Publicitat, ha destacat la professionalitat de les obres presentades i l'originalitat i simplicitat del disseny guanyador.

Els dies 26 i 27 de novembre de 2015 la URV acollirà la 18a edició del Festival Drac Novell Internacional dirigida a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques.

Elements relacionats