Graduats i amb padrí de luxe

Els alumnes de Comunicació Audiovisual, Periodisme i Publicitat i Relacions Públiques de la promoció 2011/2015 es van graduar el dijous 11 de juny. L'acte de graduació va tenir lloc a l'Aula Magna de Campus Catalunya que tot i la seva grandària es va omplir completament. I no només les cadires van quedar ocupades, els passadissos també es van abarrotar de familiars i amics, que tot i estar a peu dret, no volien perdre's aquell acte únic a la vida de l'estudiant.

Pere Jansà, director de l'Àrea Social del FC Barcelona i anteriorment Director de Comunicació de la mateixa entitat, ha estat el padrí de la promoció. Jansà va fer un discurs emotiu sobre la il·lusió de viure. I com a bon culer va fer moltes referències del Barça, sobretot posant a Messi com a exemple de superació, cosa que va agradar molt a la majoria dels assistents a l'auditori.

L'acte va acabar de la millor manera amb un pica-pica i vermut per a tots.