El projecte europeu Student Cuts es presenta a la URV

Una sessió de curtmetratges realitzats a diferents universitats europees inaugura la col·laboració del departament d'Estudis de Comunicació amb Student Cuts

Avui hem acollit la projecció de curtmetratges realitzats a diferents universitats europees amb estudis d'Audiovisuals. La projecció s'ha fet en el marc de la col·laboració entre el Departament d'Estudis de Comunicació de la URV, el projecte europeu Student Cuts i les Subversessions. De fet, el coordinador i impulsor del festival Student Cuts, Jaka Polutnik (Universitat de Maribor, Eslovènia), ha estat amb nosaltres a la sessió per tal d'explicar el projecte als assistents.

Des d'aquest any el departament d'Estudis de Comunicació de la URV participa al projecte Student Cuts, que consta d'un Festival i diverses mostres a totes les universitats que formen part del projecte, com és el cas de la projecció que hem acullit a la nostra universitat.

En la sessió, hem vist una selecció de curtmetratges de ficció, documentals, vídeos experimentals i d'animació produïts a diferents països. Des d'enguany, a més, els estudiants de la URV poden subscriure i presentar els seus treballs a aquest certamen.

La voluntat de l'esdeveniment és promoure l'intercanvi entre els universitaris de l'Audiovisual de diferents territoris, donar a conèixer com es treballa a diferents universitats, i que això generi sinergies i un impuls creatiu per als nostres estudiants.