Estades de recerca a la Glasgow University i a la Universidad Nacional de la Plata

Les professores Núria Araüna i Natàlia Lozano han realitzat estades de recerca a l'estranger durant aquest estiu. En el cas de la Dra. Araüna ha estat analizant la inclusivitat de la indústria audiovisual europea a la Glasgow University (Regne Unit), amb el projecte finançat per l’ajut José Castillejo del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades. Per la seva banda, la Dra. Lozano ha realitzat una recerca sobre el disseny de jocs de taula moderns argentins i ha col·laborat amb el laboratori COMEDI de la Universidad Nacional de La Plata (Argentina) i l'Instituto Superior de Formación Docente número 9 de la mateixa ciutat. En el marc d’aquesta estada, ha impartit el seminari: "Aprender jugando. La experiencia de juego y la gamificación como herramientas de intervención docente". Ha comptat amb el finançament de la beca Santander Iberoamérica Investigación para Jóvenes Doctores.