Conferència Antoni Argelaguet

En el marc de l'assignatura Planificació de Mitjans Publicitaris, impartida pel prof. Xavier Franco, Antoni Argelaguet ha fet una conferència a la sala de Graus sobre la planificació de mitjans publicitaris als alumnes del tercer curs del Grau de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta assignatura incorpora tres conferències durant el curs amb professionals de reconegut prestigi.

Antoni Argelaguet és Llicenciat en Publicitat i RRPP de la primera promoció de l'URV i actualment és Planificador de Mitjans a l'agència de mitjans Dataplanning. Després d'acabar els estudis universitaris es va especialitzar en aquesta tasca treballant en Media Planning i Initiative Media abans d'incorporar-se en 2005 en Dataplanning.