Jornada 'Comunicació i Salut, experiències innovadores'

El proper 3 de maig de 2019 tindrà lloc la jornada ‘COMUNICACIÓ I SALUT: Experiències innovadores’ al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili. Aquest esdeveniment, organitzat pel Departament d'Estudis de Comunicació de la URV en col·laboració amb el Grup de Recerca en Comunicació ASTERISC i la Càtedra Internacional URV-Repsol d'Excel·lència en Comunicació i amb el suport del programa de Doctorat en Antropologia i Comunicació de la URV i la Facultat de Lletres, té com a objectiu reunir a diferents investigadors/es que actualment estan duent a terme recerca centrada en experiències de comunicació i salut, per tal d'amplir el coneixement d'aquest camp d'estudi al nostre territori.

La jornada comptarà amb la presentació de comunicacions sobre les següents àrees temàtiques: salut digital o salut 2.0, promoció de la salut, mitjans i salut, anàlisi de campanyes sanitàries, alfabetització de la salut, comunicació de la salut des del punt de vista de les organitzacions, interaccions metge-pacient i serious games o gamificació de la salut.

Trobareu més informació a la pàgina web de la jornada.