EUritage didàctic: una innovació metodològica entre docents d’universitat i d’escola" escollit entre les millors pràctiques d'innovació docent de l'ACUP

Euritage didàctic, un material didàctic creat per un equip format per docents de tres escoles de primària de Tarragona, de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i de la Universitat de Girona, ha estat escollit entre les 23 millors iniciatives presentades en el Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), celebrat el passat mes de juliol de 2018 a la Universitat de Girona, i de les distincions Jaume Vicens Vives 2017 i 2018 de la modalitat col·lectiva.
El casos s'han classificat dins dels quatre àmbits: 1) Metodologies innovadores, 2) Avaluació, 3) TIC i 4) Formació fora l'aula.

De cada bona pràctica se n'ha fet un document i un vídeo explicatiu que es poden consultar a través del següent enllaç: http://bonespractiques.acup.cat/ca

El material didàctic EUritage és el resultat d'una investigació centrada en el valor dels centres històrics de les ciutats catedralícies europees, i té com a objectiu potenciar l'apropiació i el sentiment de responsabilitat dels alumnes pel que fa a aquest patrimoni.