La Càtedra Int. d’Excel·lència en Comunicació URV-REPSOL i el Dept. d’Estudis de Comunicació, juntament amb la Facultat de Lletres i l’ACOP, organitzen el seminari Discourses, actors and citizens in the communicative construction of conflicts

La Sala de Juntes del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili acollirà el pròxim dia 24 d'octubre el seminari titulat "Discourses, actors and citizens in the communicative construction of conflicts". La jornada s'ha concebut com la presentació de la crida d'articles del número especial 11.2 de la revista Catalan Journal of Communication and Cultural Studies, que es publicarà la tardor de 2019 i que vol recollir la recerca que s'està duent a terme al voltant de l'estudi de la construcció comunicativa dels conflictes, amb especial atenció en el cas català.

Per tal de debatre sobre aquesta qüestió, s'ha convidat tres ponents d'àmbit nacional i internacional que compartiran els resultats sobre la recerca que han desenvolupat en aquest sentit. Entre les 09.30 h i les 13.30 h, la Dra. Cristina Perales, de la Universitat Pompeu Fabra, i el Dr. Marc Esteve del Valle, de la Rijksuniversiteit Groningen - University of Groningen, acostaran l'auditori a diferents enfocaments de la construcció comunicativa del conflicte català. Finalment, la Dra. Marina Dekavalla, de la University of Sussex, aportarà la perspectiva del cas escocès.

La participació al seminari és gratuïta, prèvia inscripció a: sdec@urv.cat